sådär lixom

Klockan är redan halv åtta och egentligen här jag mycket plugg kvar att  göra idag. Jag hade tänkt skriva nästan hela engelska uppsatsen idag men, ja det har inte riktigt blivit så. Men lite mer än en sida har jag skrivit och det är nu det svåra börjar:
- General discussion of what is typical of your writer's work.
- Context of your writer (literary movement osv.
Ja det är väl de största sakerna jag har kvar att skriva om, sedan är det lite småsaker också. Men jag ska kämpa på, måste i alla fall skriva lite mer innan I ditt ansikte börjar.

Gick hem tidigare från skolan idag, hade/har sådan sjuk huvudvärk. Fast jag har kommit på att om jag sitter helt stilla utan att röra mig så känns det inte så mycket. Så det är var jag försöker göra. Är det inte så att det alltid händer saker när man inte vill att det ska göra det? I vanliga fall brukar det knappt aldrig ringa till våran hemtelefon. Det är alltid allas mobiler som ringer, men självklart idag när jag har somnat ifrån alla engelska papper och datorn i sängen så ringer det. Jag går upp och svarar, berättar att NEJ min mamma är inte hemma kl två en måndag, lägger på och sätter mig och pluggar igen. Jag somnar återigen ifrån allt och sover en knapp timme innan det ringer igen. Jag går upp svarar och säger nej min pappa är inte hemma halv fyra en måndag och sedan lägger jag på igen. Haha, såhär är det alltid för mig. När jag inte vill att något ska hända, då händer det.

Hamnade nere i soffan framför Canal+, Just my luck. Lite lagom ansträngande att titta på haha.
Nej nu ska jag gå till konsum å köpa 70% hallonchoklad.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0