Lycklig

Precis kollat klart på Sex And The City the movie. Åh guu vilket bra humör jag blev på efter att ha sett den. Måste erkänna att man känner sig lite mesig när man sitter å gråter och skrattar om vartannat. Men det hör till!

Hade även match idag, kanske inte spelade vårt  bästa men jag hade riktigt roligt! Och det är det jag tycker det viktigaste är, faktiskt. Till råga på allt så vann vi ju också, så jag klagar inte ; ) Om hmm nästan exakt en halvtimme kommer Emma förbi, så då bär det av ner mot Ica och Isabelle. Blir mysig kväll med middag tillsammans och självklart massa annat (kladdkaka? eller hur var det Issa?) haha.

Nej jag har ungefär 0 insperation att skriva nu. Så ni får...
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

älskar filmen! :D

2008-10-26 @ 23:59:38
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: Erika

Visst!! Den är helt fantastisk, har nog sett den 5-6 gånger nu. 2 på bio ; ) (a)

2008-10-27 @ 00:08:12
Postat av: Emma

haha shit! :D ja fick faktiskt hem den idag äntligen så nu kan jag också se den flera gånger :D

2008-10-27 @ 16:16:43
URL: http://eemmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0