ZzzZzz

Så, nu är jag lite piggare igen. Blev helt slut efter att jag hade varit på gymmet för ett tag sen. Men nu har jag ätit och tittat lite på Vänner ett tag så nu e jag nästan pigg igen. : P . Idag var det nästan jobbigt att komma till gymmet, då det var helt fullt med folk. Nästan allting var upptaget. Men jag behövde inte vänta på någonting så blev klar redan efter en timme och tio minuter. Mötte även Feven, Maja och Annika påväg till och från gymmet och sedan även Boris på bussen.

Nej jag ska sluta skriva nu för det här inlägget blir värdelöst. Kan inte riktigt koncentrera mig på att skriva, börjar sätta handkräm och fixa ögonbrynen och massa andra saker. Så kanske hörs vi senare.

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0