Man klagar aldrig på en extra ledig dag.

Sista lediga dagen nu på min 4 dagars helg. Känns som det var evigheter sen jag var i skolan, så jag gissar på att det kommer bli jobbigt att gå upp klockan sex imorgon bitti. Så idag blir en lugn dag, vaknade eller blev väckt lättare sagt vid tio, sedan blev det en lång dusch och super god frukost. Nu har jag precis gjort klart engelskan tills på onsdag så det känns skönt, får se om det blir företagsekonomi också. Ska jag verkligen vara så duktig?

Igår blev det som sagt film med Andreas, närmare bestämt Beck - Monstret. En av de få Beckfilmer jag faktsikt inte kom ihåg vad som hände i. Har ju egentligen sätt alla filmerna flera flera gånger, det var mina och Emmas paradfilmer förut. Vi tittade alltid på Beck. Men det är sådana filmer man inte kan tröttna på. Kan se de hur många gånger som helst!

Vacker bild ovan va? Haha, från Gotland när vi var där med klassen. Kolla hur ljust mitt hår var! Trivs nog faktiskt bättre i det bruna jag har nu, mycket lättare att ta hand om och utväxten syns inte lika tydligt. Finns inget mer passande ord än praktiskt.

(befor & after picture) eller något sånt haha.

Nej nu blir det nog lunch eller liknande för mig, så att middagen ikväll inte blir allt för sen. Måste ju göra den själv idag! : O
Hur ska det gå?, Nej men med mina fantastiska matlagningskunskaper blir det nog riktigt riktigt gott.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0