Känns som allt jag gör är att plugga just nu

Stay with me. Don't fall alseep to soon, the angels can wait for a moment.

Usch! Nu har jag suttit och pluggat sen halv två med lite små avbrott då och då, ganska nöjd med mig själv. Tyvärr så har jag inte ens hunnit gå igenom så jag förstår allt till provet ännu. Får passa på att sjunga lite samtidigt bara för att det ska bli lite roligare i alla fall, (kan ju säga att det inte hjälper så mycket men). Måste italienska vara så fruktansvärt svårt? Finns så mycket böjingar hit och dit så snart känns det som att mitt huvud ska sprängas för att är för mycket gramatik i det! Nej!, nu får det allt bli en paus ett tag. Passar på samtidigt som det är the hills, hihi : P.

Det jobbiga är bara att man vet att när man tar en paus eller väntar med att plugga så kommer det bara att ta längre tid innan man är klar med allt och kan släppa det helt. Däremot om man fortsätter så vet man att man kommer bara att läsa igenom, skriva och öva in massa saker som man änd å inte kommer att komma ihåg sen. Bara för att man var för trött när ma gjorde det. Så vad väljer man ångest eller pluggandet utan resultat? Jag väljer nog att ha "ångest" en halvtimme eller så.

Nu är det the hills men jag skriver igen lite senare.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0