En dag med ingenting

Vilken lugn dag det har varit idag. Riktigt riktigt skönt faktiskt. Blev väckt vid tolv tiden och sedan dess har jag bara spenderat dagen med att äta frukost och lunch framför tv.n i form av Vänner,  OTH och filmen Everything you want. Som om jag ska vara helt ärligt inte är någonting jag rekomenderar. Lite halvgullig sådär. Men jag har sett mycket mycket bättre, som tillexempel 21 (inte för att den var lik den här filmen på något sätt men haha). Vet ni vad jag med har gjort? Nämligen stickat på min halsduk =D Kolla den här blivit lite längre nu

(Kameran på min mobil tar fantastiska bilder, håller ni inte med? : P Nej men måste ladda vanliga kameran igen men jag orkar inte det är bara det)

Nu ska ja kolla lite på The hills, sedan blir det middag och tillsist träning! Där har ni mina planer för kvällen, så nu vet ni var jag håller hus.

Ha det underbart  allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0