Choklad&VännerKuren

Än är jag vaken! Har inte lyckats ta mig ut för att springa än så det lär nog inte bli av men däremot har det hänt annat. Laddaren till min laptop gick sönder IGEN så nu är det slut för min kära dator. Istället fick jag låna mammas nu, snäll som hon var. Funderar på att hämta min 70% hallon choklad (som tröst för att jag har så ont i ryggen) och sätta mig framför I ditt ansikte som börjar snart (fick insperation av Andreas). Låter inte som en helt fel plan faktiskt. Kanske till och med hinner med något Vänner avsnitt innan. Juste jag hörde på The Vocie imorse att de pratade om folk som i stort sätt var besatta av serien och kände mig väldigt träffad måste jag säga. Så här sa de "Visst Vänner är en riktigt bra serie men jag förstår mig inte på de som har alla boxarna hemma och tittar massor varje dag". Vadå vad är det för fel på det? haha. Bara för att jag har alla 10 åren på box, brukar titta när jag har tid och kan massa repliker utantill:P




Nej nu får det va nog.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0