Djupt så djupt

Jag har så fruktansvärt svårt att bestämma mig för någonting. Jag säger till mig själv att : nu har jag bestämt mig. Sedan händer det något som får mig att ändra mig. Något som e så litet att man egentligen inte ens skulle reagera på det, men det är just det som får mig att ändra mig och fråga mig själv om det jag bestämt mig för verkligen är det rätta.

Det känns som att allt är så komplicerat, att det är för svårt. Jag behöver ha det visat för mig, för annars tror jag knappt på det. Jag har aldrig varit med om att allt bara har gått lätt, så jag vet inte kan det verkligen bra flyta på utan problem? Eller måste man kämpa? När vet man att det är dags att ge upp?

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0