Egna kurer

Den här morgonen har jag verkligen inte alls mått bra, är förkyld och har haft ont i min käke ungefär (som jag hade i slutet av nian). Sist jag hade det blev jag hemma från skolan en vecka eller något sådant, ätandes starka smärtstillande tabeletter. Nej, usch det var verkligen inte alls roligt. I alla fall nu när jag stod och gjorde frukost funderade jag på vad jag skulle dricka till.. te kanske, oboy eller juice? När min tanke kom till te började jag genast tänka på en dag nu i vintras, vi hade match och jag var riktigt förkyld med ont i halsen o.s.v. Jag hade spenderat tiden innan matchen hemma hos Emma och vi hade druckit te i mängder, det var det ända sättet för mig att inte känna av halsen allt för mycket.  Det var då jag kom den fantastiska ideén att jag skulle ta med mig te i en sån där mugg som håller värmen istället för vatten. När vi kom till matchen tittade min tränare konstigt på mig, och jag förklarade glatt att det var te för att jag hade ont i halsen.
Det kanske låter konstigt ja, men det funkade riktigt bra faktiskt haha. Jag rekomenderar det varmt!
Nu måste jag rusa till bussen snart.

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0