Familjen är det bästa man har :)

När jag vaknade efter min dröm imorse insåg jag hur fruktansvärt rädd jag är för att förlora min familj.

I min dröm blev Sverige invaderat av någonsorts rymdvarelser. De spärrade av flygplatser och alla andra sätt att ta sig ut ur Sverige. Det fanns inget sätt att ta sig därifrån och jag insåg snabbat vi skulle dö allihopa. Även fast det bara var en dröm kändes det så verkligt, jag minns att jag helatiden kämpade för att vi skulle vara i säkerhet, bara så att vi skulle få spendera mer tid ihop innan det "var över". När jag vaknade kände jag mig helt skakis, som allt allt hade hänt på riktigt. Jag var riktigt rädd.


Kanske inte är världens vackrast bild, haha men det är min familj. Alla tre av oss!

Nu är det Made på tv,
så ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0