Im in love

Jag måste erkänna att jag känner mig ganska duktig idag. Jag har nu suttit i två timmar och pluggat matte, har lärt mig rita grafer ordentligt, räkna ut k och m och sist men inte minst hitta skärningspunkten. Hihi, det är ganska mycket för att vara mig och gälla matte. Så säg gärna grattis! : )

Resten av kvällen ska jag nog bara ta det lugnt, räkna lite mer matte eventuellt och kanske titta igenom engelskan så att jag är helt klar med den. Sen blir det till att gå och lägga sig tidigt för mig, trotts att jag har sovmorgon till elva imorgon. Lite sömn det kan jag behöva, speciellt med tanke på att jag sov ungefär 3-3,5 tim inatt.

Jag har ett problem också. Jag vet inte vad jag ska ha på mig imorgon. Det är någon form av "idrottsdag" fast det ska bara vara lekar och jag måste ha något blått på mig. Just nu lutar det mot jeans och en tröja bara, får leta fram någon blå haha.


Och sen sist men absolut inte minst, mina älskade converse! Seriöst jag har typ blivit helt kär i de. Har praktiskt taget använt dem varje dag sen jag köpte de.

Nej åter till matten ett litet tag,
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0