Minne som en guldfisk

Jag har hela kvällen planerad för mig nu..! Eftersom jag nu börjar känna mig förkyld på riktigt så har jag egentligen bara lust att ta det lugnt på ett eller annat sätt. Därför ska jag spendera kvällen med att kolla på tjejfilmer, så som 27 dresses, P.S. I love you och Min brors flickvän (tror jag den hette). Ska även ut å springa lite med Pappa, måste självklart testa mina nyinköpta träningskläder =) (sån e jag, måste testa allt nytt jag köper).



Igår, tror jag det var, hade jag en jätte bra idé på vad jag skulle skriva om. Just nu däremot kan jag inte för allt i världen komma på vad det var.

Kan ju berätta för de som bryr sig att våra träningar har börjat igen. Nu är vi dock lite fler i laget måste va upp mot 15 stycken tror jag. Vi har blivit ihopslagna med det andra 90/91 laget. Har bara haft två träningar hittills men det har gått mycket bättre än förvåntat faktiskt. Men det är ju bara positivt!

Nu väntar en film på mig men vi hörs kanske senare.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

vad bra du passa i brunt irri :D

2008-09-08 @ 21:34:11
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: Erika

Haha, tack så mkt! :D

2008-09-08 @ 22:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0