Nu ska jag visa mina kunskaper

Jag känner mig duktig, har gjort klart Italienskan i stort sett och håller på med engelskan. Ska bara plugga på de lite mer imorgon sedan kan jag det nog hyfsat. Det får räcka för idag för nu orkar jag inte mer. Ska göra mig iordning och lägga mig och vänta på att I ditt ansikte ska börja, kanske ska jag till och med börja sticka på min halsduk som jag nu bestämmt att jag ska göra. Önska mig lycka till! Det kan jag behöva, mitt tålamod är inte alltid det bästa om jag säger så. Röd ska den iaf bli, Isabelle du kommer ihåg Carries halsduk i SATC filmen som vi gillade så mkt?! Jag ska nu göra en egen sån =D

Nej blir ett kort inlägg idag.
Så ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: is

åååh lyllos dig som orkar och hinner sticka en hel halsduk och ååååh det kmr vara en sån fin färg:o

2008-09-16 @ 15:27:00
Postat av: Erika

Hoppas bara jag orkar hela haha, har bara gjort 10 cm än så länge. Ska fortsätta lite idag;) Tyvärr blir inte min lika avanserad som den där. Min blir bara ribbad men man kan ju hoppas det blir fint:)

2008-09-16 @ 20:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0