Sjuk

Jag är den som aldrig brukar kunna somna efter skolan hur gärna jag än vill. Men det här är andra dagen irad jag somnar på en gång, sover i flera timmar och sedan vaknar utan att veta var jag är eller vilken dag det är. Kanske är det det faktum att jag  är sjuk och inte mår helt bra... Just nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma hem så jag får skjuts ner till filmbutiken. Kan berätta för er att till min stora glädje var alla filmerna jag hyrde bra. RIktiga tjejfilmer, men vadå jag gillar sånna haha.

Nej, kanske till och med ska hyra någon ny nu så jag har något att göra ikväll. För om jag minns rätt är det inget bra på tv då. Däremot börjar X-effekt nu så ska nog titta på det. Lite småroligt sådär haha.

Ha det nu underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Tunner

nämen va glad man kan se ut på bilden ;)

du får allt ta o krya på dig <3

2008-09-09 @ 19:35:00
Postat av: Erika

haha jag e inte glad jag e sjuk :P

tack tack jag ska göra mitt bästa <3

2008-09-10 @ 12:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0