The winner takes it all, the loser has to fall

Jag är en sån person som tror att jag ska kunna allt jätte bra. Även fast jag aldrig har gjort det förr räknar jag med att jag ska kunna det bra när jag väl gör det första gången. Därför är det så frustrerande när det aldrig är så. När jag inte kan de jag vill göra. Allt slutar med att jag blir irriterad och lägger av med det istället, sen var det bra med det lixom. Ni förstår kanske?

Tror jag ska fråga pappa om han ska med ut och springa idag, eftersom det inte blev något igår. Sen innan det ska jag nog faktiskt sätta mig och räkna lite matte. Idag säger jag det inte bara utan jag ska verkligen göra det.

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Mum

Det kommer gå bättre, jag lovar!!! Puss Puss

2008-09-25 @ 21:35:34
Postat av: Erika

Tack tack!

2008-09-25 @ 22:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0