Nighti night

Då var jag hemma då första gången idag sedan jag gick till skolan imorse och klockan är nu 23:42. Jag känner mig rätt slut i huvudet men annars är jag pigg. Det blir nog en tidig kväll för mig endå, trotts det faktum att det är fredag. Men jag kan nog behöva vila upp mig kännner jag, att få sova ut riktigt ordentligt imorgon. Skulle inte det vara fantastiskt skönt?

Har lite brist på ideér vad jag ska skriva nu för tiden men jag kan ju alltid berätta om våran kväll som Logivärdar på Blackeberg Basketcup... =)
Jag och Emma min kära medspelare och bästavän kom dit vid 16 tiden. Mötte vår tränare och gick igenom allt som skulle göras och kunnas. Blev sedan lite pluggande för våran del och vid 19 tiden kom min mor förbi med middag till oss. Nämligen inget mindre än pizza! (Som jag var så sugen på enda sedan Jonsson berättade att han och hans kompisar skulle äta det. Så hihi Jonsson jag fick också pizza =) ! ) Blev lite mer pluggande efter det och sedan satte vi igång med När och fjärran spelet Det kanske var tur att vi var ensam där då våra kunskaper om geografi och personer i de olika värdsdelarna inte var den bästa, haha. Helt plötsligt hade klockan blivit 23 och det var dags för oss att gå hem och de som skulle sitta nattskiftet att ta över. Tycker nästan lite synd om de som sitter där nu, tror de ska vara där till klockan 06.00 imorgon bitti. Någon som är avundsjuk?!

(Haha ledsen asså men har bara gamla bilder. De här är över ett år nu! Men det är lite nostalgi, för er som var med då ialla fall)

Tror faktiskt att jag ska bege mig av mot badrummet och tvätta bort allt smink osv. För att sedan lägga mig i sängen och bara ligga där och ta det lugnt! Kanske lite vänner eller något film eller något. Men vi mina vänner... vi hörs imorgon troligen.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0