Nu är det allvar

Det är ju helt hopplöst att försöka läsa när man har hicka, så fort man har läst några rader så hickar man till och tappar bort sig. Då måste man leta upp den mening man var på igen och sedan så fort man ska börja läsa då hickar man en gång till. Sen är det samma sak om och om igen. Därför ger jag nu upp! Väntar till nästa reklampaus från the Hills och sen läser jag klart "Realism in American Literature ca 1860-1890 & Naturalism in American Literature ca 1890-1920". Låter riktigt roligt eller hur? Sen blir det nog lite matte för min del. Vår lärare har börjat tjata på oss nu, han säger hela tiden: Ni inser inte allvaret i Matematik B. Det räcker inte med att bara räkna i skolan, ni måste räkna hemma också. Så nu tar jag tag i det och försöker. Ett problem bara, jag förstår ingenting alls av det vi arbetar med just nu. Jag kan göra uträkningarna ja, men när det kommer till att rita ut skärningspunkten och allt vad det heter är jag helt lost. Då förstår jag absolut ingenting. Det hjälper ju inte speciellt mycket att det är så fruktansvärt ologiskt.

Ledsen att lämna er nu men jag har några timmar på mig bara innan träningen så det är dags att sätta fart.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Josefine

det är så jävla tråkigt det där.. har suttit med det i helgen.. Va fasen är det för vits att vi ska kunna 12 stycker jäkla författare ? va ska vi med den Faktan till?

2008-09-14 @ 21:22:28
URL: http://idakristinajosefine.blogg.se/
Postat av: Erika

Aa jag satt med de där i fredags jag med, de e heeeeelt onödigt asså. Vet inte riktigt varför vi måste kunna de men :S:P Antar att det kommer till nytta någon gång

2008-09-14 @ 23:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0