Man borde ju kanske...

Det är nästan läskigt att jag kan vara så trött. Höll på att somna under Nk lektionen flera gånger och sen har jag bara gått runt och varit halvdöd, nästan inte pratat på hela dagen. Borde egentligen gå och lägga mig tidigare på kvällarna men det är ju så tråkigt och det är inte förens sent alla bra program börjar på tv. Och när är egentligen lagom att gå och lägga sig om man går upp kl sex på morgonen? Tio eller elva? Tror inte det har hänt mig många gånger att jag har gått och lagt mig då. För om jag ska vara ärlig är jag en riktig kvälls/natt person, det är oftast då jag vaknar till och börjar bli pigg. Det går inte riktigt ihop med skollivet när man ska gå och lägga sig tidigt för att sedan gå upp tidigt och gå till skolan. Där du sedan måste sitta och försöka koncentrera dig på något som oftast är helt ointressant. När du mycket hellre skulle ligga hemma i din säng och sova till tolv. Vem tycker i och för sig inte att det låter skönt?

(Det här är typiskt mig på morgonen, ser nästan ut som min morgonrock också hahaha.)

Nästan så jag kanske funderar på att gå ut å springa ikväll, bara för att känna mig lite piggare. Någonting måste man ju göra i alla fall...

Nej nu ska jag fortsätta att kolla på made för att se om han blir promqueen eller inte.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0