Slut på lugn och ro

En lugn och skön helg har det minst sagt varit. Och jag klagar absolut inte, känner mig utvilad och i stort sett helt frisk igen. Ikväll blir det ännu mer tv, kl 21:00 börjar nämligen Mord i sinnet. Tror det är en helt ny säsong som börjar nu. Om ni gillar kriminalserier/deckare är det verkligen en ni borde se. Den är spännande, lite obehaglig och riktigt bra! När jag kollar på sånna serier eller filmer sitter jag alltid och själv försöker lista ut vem det är som är mördaren osv. och om jag får säga det själv tycker jag att jag har blivit ganska duktig på det, haha.

Nej men nu i veckan blir det lite mer fart på mig. Har ett schema för hela veckan ungefär haha. Måndag blir det skola och plugg, kanske ut å springa med Jonsson & Sandy. Tisdag: skola, gym, träffa Rikard ett tag och sedan måste jag plugga. Onsdag: Skola, plugg och sedan träning. Torsdag: Skola, plugg och träning. Fredag: Skola och gym sedan får vi se om det blir något mer senare på kvällen. Så där har ni det, nu vet ni vad jag ska spendera min vecka med ; ).


Nu blir det nog middag för min del, skriver kanske något senare annars hörs vi imorgon.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Andreas

HAHA största myten :P de går ju inte att lista ut vem som e mördaren på Mord i sinnet, de e ju alltid den man minst anar o sånt där.. de går ju inte att lista ut :p

2008-09-15 @ 19:01:17
Postat av: Anonym

MEN HA HA Andreas! Jag sa inte att det är bara i just mord i sinnet jag gör eller kan göra så. Jag sa i sånna serier :O:O

2008-09-15 @ 20:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0