Tänk tänk tänk

Helt slut, det är så jag känner mig nu. Vill bara lägga mig ner i sängen och sova några timmar.

Just nu sitter jag och kollar på en instruktionsvideo om övningskörning, för nu är det äntligen dags att börja övningsköra för min del. Woho, ÄNTLIGEN säger jag bara. Däremot kan jag erkänna att den här filmen känns lite B. Killen eller mannen kanske man ska säga känns lite stel.  Det känns så överdrivet inövat alltihopa, men men antar att det är bra att titta på den ändå. Det är så mycket saker man ska ha koll på när man ska köra... Så jag börjar bli lite orolig, hur ska det här gå egentligen?

Ska försöka ge den här dvdn ett hel hjärtat försök nu. Sen blir det till att gå ut och övningsköra imorgon.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0