väntar väntar väntar

Jag har MYCKET tid att fördriva, suck. Planet är nu två timmar försenat och än är det lång väntetid kvar. Minst en timme skulle jag gissa på, kul va? Kan tänka mig att ni ”alla” är jätte avundsjuka på mig, vem vill inte sitta fast i ett plan och inte kunna göra någonting? Jag får skriva det här inlägget i Word så länge efter som, jag citerar ”haha nej det finns inget Internet här”. Därför kommer inlägget inte komma ut i bloggen förens imorgon eller inatt någon gång när jag lyckats ta mig hem till Sverige igen.

Nu tänkte jag roa er med att berätta vad för kul som händer här på planet medan jag väntar. Jag har ätit min andra middag för idag (mest som tidsfördriv) vilket bestod av någon kall kyckling som såg god ut men inte smackade ett skit, någon couscous som var blandad med massor av grönsaker så den lät jag bli. Och till efterrätt (nu kommer höjdpunkten) någon kladdkaksliknande fyrkant som var riktigt god. Lyckades till och med tigga till mig pappas bit. Nu precis fick vi reda på att en man här på flygplanet ska gå av och köras in till sjukhuset för att han har för lågtblodtryck, då han svimmade av alldeles nyss här i gången precis bredvid mig. Vissa av er kanske såg ett ”Top Model” avsnitt för ganska länge sen nu när en tjej svimmade av under ett möte med juryn? Kommer ni ihåg hur hon såg ut i ansiktet det ögonblick hon svimmade? Aa då vet ni hur mannen som svimmade här bredvid mig såg ut. Jag blev så rädd att jag hoppade in till sätet bredvid mitt utan att jag knappt ens märkte av det själv… =/

Det börjar bli långt det här inlägget och jag inser att jag borde sluta så jag gör nog det. Kan meddela er att det kommer upp lite bilder från resan imorgon eller kanske någon dag senare.

Ha det underbart nu allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0