Burn after reading

Hade egentligen inte alls tänkt skriva nu, men eftersom jag ändå inte har något annat för mig för tillfället så kan jag ju lika gärna passa på. Dagen har bjudit lite på allt möjligt. Först blev det frukost framför filmen Burn after reading. Haha, sjuk film måste jag säga, men den var bra. Brad Pitt's roll var nog den roligaste av alla, han spelade en kille som typ trodde han var "cool" fast han var största tönten. Haha. Bara man såg honom började man skratta.

Rekomenderar den verkligen i alla fall : )

Efter filmen åkte jag och mamma till vby, vi shoppade, fikade, hyrde film och handlade mat. Så ikväll blir det nog ännu en film för mig, men det är rätt skönt att ta det lugnt så jag klagar verkligen inte!

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0