En skön eftermiddag

Jag tänkte vara riktigt duktig och sätta igång och plugga direkt när jag kom hem. Det uppstod hinder, såg att nya:

hade kommit så jag kom på en annan lösning. Sätter mig och läser VR först och så kan jag passa på att ta lite hallon&blåbärspaj som jag gjorde. Sedan blir det att skriva lite på engelska arbetet. Jag har kommit på att jag läser alltid tidningar på samma sätt. Alltså, man böjar med att bläddra igenom den, kolla lite halvt på allt men inte riktigt läsa det. Sedan lite senare börjar man om igen och det är då man läser allt ordentligt.

Nu ska jag hålla tummarna för att det går någon riktigt tjejig bra film på tv!
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0