Ganska tråkigt att läsa måste jag nog erkänna

Idag är jag glad! Känner mig så mycket bättre, okej jag är inte frisk ännu. Verkligen inte, men jag är på god väg att bli. Det första jag sa till mamma när jag vaknade idag var: mamma titta jag kan andas genom näsan igen! haha. Ja ibland beter jag mig som ett barn, jag vet : P

Nu sitter jag här och målar naglarna, de blir rosa igen. Känns som det var dags för lite färg för de senaste dagarna har jag bara haft vanligt genomskinligt. Om knappt en och en halv timme ska vi iväg så jag antar att snart börjar det bli dags att byta om och kanske borsta igenom håret en gång men först ska jag måla klart naglarna. Vill verkligen inte förstöra lacket som jag brukar göra, bara för att jag inte har tålamod nog att sitta stilla och vänta. Skriver nog mer senare.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0