hur svårt kan det va att komma på en rubrik?

Även idag är jag på riktigt bra humör! Kom hem från skolan strax före halv fem och efter det



Hamnade jag på baksidan, där jag läste en bok om heter Rädda Felix, att skapa ett barn för att rädda ett syskon eller något sånt. Vi fick en artikel på NK b lektionen att läsa om just det här fallet, det handlar om genmutationer. När hon berättade vad den lite kort handlade om kände jag så väl igen det och kom på att jag faktiskt beställde hem boken för några månader sedan. Det här är verkligen en sorlig berättelse och jag är inte van att läsa den här typen av böcker så det ska bli intressant att se om jag tar mig igenom hela.

Nu sitter jag här och ja, vad gör jag. Inte speciellt mycket egentligen har tänkt mig en pluggfri kväll tror att jag kan göra och ändå hinna med allt jag ska.. eller? Får nästan dåligt samvete kanske borde skriva lite på samhällsarbetet ändå. We'll see we'll see. Skriver sen istället
Ha de
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0