I know myself to good

Jag visste att efter jag hade skrivit det förra inlägget så skulle jag tappa koncentrationen totalt på att plugga. Det är läskigt hur väl man känner sig själv ibland alltså!

Jag valde sam linjen för att slippa matte och naturämnena. Inte jätte lyckat kanske med tanke på att jag läst matte A & B och nu är inne på C och att jag måste läsa både naturkunskap A & B. Jaja nu sitter jag i alla fall här och pluggar på de olika hormonernas namn och vad de gör (otroligt intressant, tycker ni inte? : P ). Jag har ju trotts allt mycket rolig att se fram emot. Imorgon blir det till att gymma efter skolan (inte så kul men) och efter det ska jag träffa Theo för att fika. På kvällen blir det bio och på lördag ska vi över till kusinerna och fira Anette. Sedan, ja sedan har jag ett helt lov att se fram emot! :D

Det är inte alltid dåligt att gå i skolan, loven är ju helt underbara!
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0