Inte riktigt som vanligt

Nu har jag lyckats vakna till liv igen efter en konstig morgon. Vid halv 7 vaknade jag och gick upp men mådde så dåligt och hade ont i hela kroppen och ansiktet så jag sjukanmälde mig och gick och la mig igen efter att jag fått i mig lite frukost. Hittade ETT sätt att ligga på för att jag skulle kunna ha möjlighet att andas genom näsan istället för munnen (ni kan inte fatta hur mycket mina käkar värkte). Tillslut lyckades jag somna om och värken försvann. Sedan har jag vaknat lite då och då hela morgonen.

Planen nu är att göra lite te och sedan sätta mig och fundera ut vad jag ska skriva mitt samhällsarbete om så att jag kan maila in det till min lärare. Lunch står sedan på schemat strax efter tolv och sedan ska jag skriva klart hela engelska arbetet tänkte jag. Då har jag det ur världen sedan. Hörs senare, lär bli ganska många uppdateringar idag.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0