Jag vann inte!

Var med i tävlingen om resan till thailand för två personer (robinsontävlingen) men jag vann inte : ( Kanske inte är så konstigt egentligen med tanke på hur många det är som är med i sånna tävlingar men ändå. På något litet sätt så kändes det faktiskt som att det här kanske var min gång att vinna. Men uppenbarligen var det inte det.

Juste måste berätta att jag har fyndat idag! Köpte en väska för 100 kr, sedan hittade jag två koftor också båda kostade 199 men en av de var det ytterligare 25% rabatt på och sedan blev det ett urgulligt linne också : D Kan visa er bilder senare.

Nu börjar CSI och efter det är det "ballar av stål" som jag tänkt titta på och då ska jag passa på att smaka min kladdkaka med hallon i som jag gjort och dricka smoothie eller latte. MUMS haha.

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0