Jahapp?

Nu är jag hemma, eller för att vara helt ärlig så har jag varit hemma ett tag redan. Slutade strax före tolv idag så jag var hemma redan kvart över. Inte fy skam. Mitt ena internet krånglar, av någon anledning är det jätte långsamt. Förstår inte riktigt varför, för Safari fungerar precis som vanligt. 

Nu är det dags för lunch. Är vrålhungrig och fiskgratängen i skolan såg inte så lockande ut. Det flöt lixom omkring vatten i den såg det ut som. HAHA, appropå ingenting, det ringde just på vår hemtelefon och jag svarade som vanligt...
Jag: Erika...
Hon: Jag ska döda dig (i ljus tjejig röst)
Jag: eh va?
Sedan la hon på. Folk har roliga saker att sysselsätta sig med. Det märks tydligt. Aja, lunch nu. Kan passa på eftersom att de kommer hit ner och städar nu också. Hörs senare
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0