Konstigt fenomen


Jag har tänkt på en sak. Är det inte så att man hela tiden måste köpa nya hårnålar? Så fort man köpt ett paket så tar det några veckor och sedan måste man köpa ett nytt paket bara för att de har en förmåga att försvinna. Jag försöker vara noga med att lägga hårnålarna jag använt på ett speciellt ställe när jag inte ska ha de, men min taktik fungerar inte så bra. För även om jag försöker samla mina på ett ställe så hamnar de överallt, på golvet, olika bänkar och bord, i jack- och byxfickor eller i väskor. Sedan när man ska ha en hårnål ja då hittar man ingen, för då finns de helt plötsligt ingenstanns. 

Tänk hur mycket pengar man gör av med på att köpa hårnålar. Om vi säger att man köper ett paket i månaden blir det 234 kr per år. Okej, kanske inte är så mycket men skulle hellre lägga de pengarna på något annat än hårnålar om ni förstår vad jag menar haha.
/ Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0