lite fakta

Har varit på promenad, ätit middag och tittat på room service. Nu känner jag för att läsa, så jag tror jag ska lägga mig och läsa twilight. Måste ju bli klar med den boken någon gång. Det jobbiga med den är bara att när man väl börjar läsa den går det inte att sluta... det går bara inte.

Vet ni vad som hände idag! (Lite äckligt det här så läs inte om ni e lite känsliga haha). Jag skulle snyta mig när jag satt och kollade på film. Jag gör det och livet är frid och fröjd, sedan tittar jag ner på mina händer och då ser jag att de och pappret är helt röda av blod : O Va lite läskigt men samtidigt kunde jag inte sluta le för det va första gången jag blödde näsblod haha. Aja God natt
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hej!



Du går visst i ekonomi? har du kvar ditt arbete som du gjorde i ekonomi i ettan? Jag skulle behöva kolla på ett arbete för att se hur du har gjort så jag kan försöka göra mitt arbete ännu bättre.

2009-04-16 @ 09:26:35
Postat av: nadja

Hej!



Du går visst i ekonomi? har du kvar ditt arbete som du gjorde i ekonomi i ettan? Jag skulle behöva kolla på ett arbete för att se hur du har gjort så jag kan försöka göra mitt arbete ännu bättre.

2009-04-16 @ 09:29:51
Postat av: Erika

Jaa jag går ekonomi, men vi gjorde inga arbeten så i ettan bara om företag vi jobbade med. Fast då gällde det inte företagens ekonomi utan bara företagen i allmänhet. SÅ tyvärr har jag nog inget

2009-04-16 @ 11:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0