lördag, söndag

Igår efter en rolig eftermiddag med Fernando på söder tog jag tåget ut till Bålsta där vi skulle äta  påskmiddag hos farmor. Jag visste att det var en bit till Bålsta men det tog mig hela 44 min att åka från Stockholms Södra och hela vägen dit. Som tur var hade jag min ipod med mig så jag kunde lyssna på musik.  Däremot  var jag klantig nog att glömma mitt busskort hemma. In till stan var det lugnt då sms.ade jag bara, när jag sedan skulle  till Bålsta var jag tvungen att köpa en helt ny bussremsa, bara för att Bålsta ligger utanför Stockholms länsgräns. Suck Suck.
Idag fyller pappa år så hela  dagen har spenderats med familjen, eller nästan i alla fall. Tog en tur till vby med Emma mitt på dagen vilket var väldigt mysigt : ) Nu ska jag fortsätta titta på Gossip Girl.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0