Man skulle kunna kalla det en lat dag.

Down under och Love song det är mina nya droger. Alltid när jag ska lyssna på musik är det någon av de jag sätter på först haha. "Im not gonna write you a love song cause you asked for it, cause you need one, you see. "

Idag har jag inte åstakommit speciellt mycket måste jag erkänna.

Så här sitter jag fortfarande och nu är klockan över halv fyra. Till mitt försvar så vaknade jag strax efter ett så har inte varit vaken sååå länge. Pappa hade tydligen kommit in och väckt mig vid elva, sagt att jag borde gå upp, men det här jag inget minne av. Så förmodligen somnade jag bara om så gott igen haha. Juste! Jag har precis tittat klart på de två nya avsnitten av The Hills, ÅH jag vill inte vänta en vecka till på nästa. Jag vill se det på en gång haha.

Nej mina planer för dagen är nog att ligga kvar här, eventuellt gå och hänga upp tvätten. Vadå lixom klockan är snart fyra. Om fem timmar kommer Isabelle hit (innan vi ska ut), vilket betyder att om tre timmar borde jag gå och duscha och fixa någon mat till mig själv. Så tre timmar går fort haha. Kan passa på att titta på den där filmen mamma hyrde igår också ; ). Ja vad ska jag säga... ni vet var jag finns om ni behöver få tag på mig haha.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0