Meine tag

15 minuter fotboll sedan fick det vara nog. Jag förstår inte riktigt tjusningen med det, det bli ju lixom aldrig mål. Idag har jag varit duktig, skola till halv tre sedan en snabbis till vby för att köpa nytt puder. Precis när jag satt mig på bussen hem så får jag sms från Nordea att mitt nya ID är färdigt att hämta ut och eftersom att jag inte hinner imorgon och troligtvis inte fredag heller så fick det bli idag. Stressad hem för att hämta pass, missade bussen till spånga och fick vänta på nästa vilket betydde att jag hade 45 min på mig att ta mig hemifrån mig till hötorget. STRESSIGT! Men jag hann precis med fem minuters marginal.

Köpte fika på 7eleven och sedan gjorde jag sällskap med mamma på hennes kontor och fikade, blev också att sitta där ett tag och plugga företagsekonomi. Ganska perfekt med tanke på att mamma kunde svaren på allt haha. Tillsammans köpte vi sedan en present till min kära faster och nu sitter jag här! Det är min dag det, hihi. Fullt upp men det har varit väldigt skönt. Har kommit på att det ställe där jag pluggar bäst är på mammas kontor : O. Det är tyst, skönt ochdet finns inga saker som stör t.ex. datorn (msn), tv.n och radion. Helt perfekt.

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: emmaa

blev det nya ID-kortet fint?? får du visa när vi ses,, vill ju se ^^

2009-04-02 @ 14:13:19
Postat av: Erika

hahaha usch den e hemsk! :P

2009-04-02 @ 16:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0