Mina ben tillhör inte längre min kropp, haha.

Efter en rolig kväll ute och en taxiresa med en pratsam och väldigt trevlig taxichafför är det nu dags att sova. Mina ben värker något förskräckligt och jag är riktigt trött så det ska bli skönt att få stänga av datorn och bara lägga sig i sängen och sova. Imorgon har jag planerat in att i mina VS mjukisar och min svarta långärmade t-shirt från Gina Tricot, ska jag titta på film, dricka te och äta kladdkaka! Myyyysigt. Sov gott
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAH indien!!!!!

2009-04-09 @ 13:43:05
Postat av: is

HAHAHAHAHAH indien!!!!!

2009-04-09 @ 13:43:34
Postat av: Erika

HAHAHAH juuste, herre guu asså :P Snacka om odiskret

2009-04-09 @ 14:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0