Sola i början av april?

Vilket underbart väder det har varit idag! Blev väckt imorse av en mamma som ville veta om jag ville ha frukost och det ville jag ju såklart. Så tillsammans åt vi frukost ute på baksidan i solen! Där blev jag sedan kvar i en timme kanske, löste korsord (barnvarianten haha), löste sudoku (lätt och svårt) och drack uppe min frukost latte. När jag kom in och skulle duscha sen hade jag fått svaga ränder av linnet, de syns säkert inte ens längre : (. Är det bara jag eller känns det som att man ska tvätta borta solbrännan när man duschar? Jag får alltid den känslan vilket är väldigt jobbigt för man vill ju lixom duscha men samtidigt vill man inte att solbrännan ska försvinna. Så jag tvättar mig alltid jätte försiktigt för att inte "skrapa" bort den haha.

Trotts min "rädsla" duschade jag och sedan gjorde jag mig iordning för att åka till kusinerna. Mina älskade kusiner! De börjar bli stora nu alltså, Daniel fyller 11 i år herre guu och tvillingarna 8. Men än har jag övertaget, några år till tar det innan de blir starkare och längre än mig, vilket jag är glad över. Alltid mysigt att ha en Victor som kommer och sätter sig i ens knä och pratar. Idag berättade han att jag hade mitt hår fel för man såg inte mina fina örhängen haha.

Haha nog om det, kvällen bjöd på grillning till middag och sedan blev det en film hemma hos Rickis haha.

Måste erkänna att jag tycker min "outfit" var riktigt snygg. Stora tjocka sockor och mammas förstora ballerina skor haha. Tog denna vackra bild för att visa min älskade Emma vilken otroligt snygg stil hennes bästis hade, men tror jag gjorde något fel när jag skickade så den kom nog inte fram haah. Jaja.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

satt också och sola igår, helt underbart! :D och grillade gjorde vi också, muuummaa säger jag bara

2009-04-05 @ 11:20:20
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: Tunner

haha du frös men ändå stannade du o tog en bild på fötterna :P

2009-04-05 @ 12:11:24
Postat av: emmaa

hahahha jag fick smset. men kunde inte ta emot bilden XD tror min telefon är för gammal för de nya bilderna... enda gissningen jag har ;D



snyggt var det ju iallafall ;) haha jag brukar köra sådär på sommarkvällar ^^ rätt praktiskt .. och skönt ;D

2009-04-05 @ 12:20:38
Postat av: Erika

Emma: ja de va helt underbart och skit gott att grilla!

Tunner: jag frös inte då bara när jag gick hem från dig men då va ju klockan mkt :P

Emmaa: aha hahaha, trodde jag gjorde fel för fick ingen leveransrapport. Men de va rätt skönt asså ;)

2009-04-05 @ 18:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0