stackars Erika

Idag är nog den värsta dagen av alla, fy "sjuttsingen" va förkyld jag är. Mina ögon bara rinner oabrutet hela tiden, huvudet värker och jag är jätte snorig. Har snytit mig non stop hela dagen idag. Har inte haft någon lust att skriva någonting idag, har bara legat/suttit i soffan och tittat på film/tv. Vid tre tiden tog jag bussen ner till Spånga och hyrde film, det är väl ungefär det mest ansträngande jag gjort idag. Det räckte gott och väl kan jag säga var helt slut när jag kom hem igen.

Ikväll blir det att titta på tv, äta sushi och sedan titta på filmerna jag hyrt och äta godiset. Sen är det bara att hoppas jag har mer energi imorgon så jag orkar åka med mamma och köpa lite presenter och så att jag på kvällen orkar följa med och fira en vän till familjen som fyllt 18.

Lovar att det blir bättre och förmodligen mer intressanta uppdateringar sen när jag blir frisk.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0