suck, suck, usch, pust

Usch just nu känner jag mig bara jätte hängig, det känns ungefär som att jag har bomull i hela huvudet. Inte nog med det så kliar det i hela halsen,  i näsan och värker i hela ansiktet. Därför tycker jag att ni ska tycka synd om mig!

Nu har jag i alla fall tittat på det nya the hills avsnittet, målat naglarna (dock genomskinligt) och ätit en god omelett till middag. Funderar ärligt på att gå ut och ta en promenad nu, känns som att det skulle vara rätt skönt. Men känns det inte lite segt att gå utan mål? Bara runt runt lixom... Det är i sånna här tillfällen jag verkligen önslade att jag hade en hund, skulle vara helt perfekt ju.

Vi hörs senare,
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0