Tankspridd

Undra hur många gånger jag har gått igenom de bloggar jag läser dagligen nu... känner mig helt tankspridd. Kan inte riktigt fokusera på någonting alls. Hela förmiddagen var jag som vanligt glad osv osv, det var efter lunch sen som något hände. Jag blev lättirriterad och bara allmänt nere, varför? Det vet jag inte faktiskt. I alla fall, nu har vi ätit jätte god middag, druckit champange och tittat på Wipeout hela familjen. Det har varit en jätte skönt och mysig kväll helt enkelt.

Vilka I-landsproblem jag har, just nu orkar jag inte ens leta reda på fjärrkontrollen så att jag kan byta kanal. Det är någon riktigt dålig svartvit film på 5.an.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0