tehi taha

Har precis tittat klart på it's all about... the women, en film som "klarar av att slå Sex and the city på alla tänkbara sätt". Att den slår sex and the city vet jag inte om jag kan säga, men den håller i alla fall minst samma klass. Enligt mig.

Nu sitter jag och trycker i mig massa surt godis. Blev inte sådär extremt mätt av middagen nämligen, jag brukar ha en förmåga annars att äta tills jag nästan mår illa haha. Idag blev det istället sushi (som var väldigt gott), en rostad macka med jordgubbs marmelad och till det cola. Snygg kombination va? Det tyckte mina föräldrar med och de tittade lite undrande på mig, men gott va det!

Tror det blir några avsnitt vänner för min del nu.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0