tidigt, väldigt tidigt

God morgon mina kära
Titta nu först på vad klockan är (08:21) och sedan tänker ni på vem det är som skrivit det här (jag). Imponerande va? ; ). Nja kanske inte direkt egentligen, jag har nämligen inte lyckats somna ännu.

En sån här frukost hade jag velat ha idag, men istället blev det omelette, en macka och jucie. Inte fy skam det heller kan jag säga. Vad mer har jag lyckats hinna med nu på morgonen och i natt. Jo jag har, tittat på flera avsnitt av the girls of hedsor hall, hunnit se några avsnitt vänner, jag har sms.at, målat naglarna och noppat ögonbrynen.

Nu tänkte jag snart börja göra mig iordning eller ska nog duscha, göra ansiktsmask och sedan sätta lotion.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0