In his gallery

Jag är så glad just nu!
 
Såhär glad är jag haha :P
Jag vet helt ärligt inte vad det beror på, men det gör mig ingenting. Jag är mycket hellre glad utan anledning än att inte vara glad alls. Men det är ju i och för sig ganska förståligt.

Idag i en tidning läste jag en artikel om hur man blir framgångsrik på sin blogg. Inget jag kan säga att jag är direkt, men helt ärligt är det inte mitt mål heller. Det finns en anledning till att jag skriver och det är för att jag helt enkelt tycker det är kul att skriva. Sen är ju då fråga hur personlig man ska vara när man skriver, och vad säger ni? Jag tycker att det finns en gräns, du måste vara lite personlig för annars är det inte kul att läsa (alla älskar väl skvaller osv.) men du får inte vara för personlig. Nyckeln till att bli framgångsrik på bloggen var i alla fall att det man skriver skulle komma från hjärtat. Okej, jag ska inte sticka under stolen med att jag skulle ÄLSKA att tjäna pengar på min blogg, men som jag sa är det inte mitt mål. För det är något jag aldrig någonsin kommer att uppnå.
Ha det bäst
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0