Lite allt möjligt! Typ...

Jag får lite dåligt samvete för att jag har skrivit så lite och dåligt. En sak kan jag lova och det är att när alla mina prov och arbeten är klara då kommer jag skriva mer. Så länge får ni nöja er med att läsa det lilla jag skriver, men det duger väl? Jag måste bara erkänna att jag faktiskt är väldigt stolt över mig själv just nu, jag pluggar som aldrig förr och det känns inte lika jobbigt att gå till skolan längre. Kanske är det för att det är så ljust ute när man vaknar eller så är det tanken på att det faktiskt inte är SÅ länge kvar i skolan nu?

Nu tänkte jag att ni kan få se lite bilder från de senaste dagarna så slipper jag skriva så mycket om det haha.



Titta sötnosarna vi gick och hälsade på under en av lunchrasterna förra veckan : ) De är ju så gulliga.


Sen fyllde älskings Emma 18! Har inte hunnit skriva något om det men de kommer : O


Helgen, ja vad ska man säga... det var fint väder och jag var ute på baksidan och solade/pluggade.

Och sist men inte minst idag blev det en promenad från Konsum och hem. Efter en dag i skolan då vi hade bokföringsprov och var med i en tävling på aktiekunskapen haha. Jaa... men men. Sov gott!
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0