Vad skulle du göra om en rejält överviktig man i speedos och solglasögon kom springande mot dig?

Det var länge sen jag skrattade så mycket i skolan som jag gjorde idag, vet inte varför men av någon anledning var jag jätte glad hela dagen och tydligen märktes det också då jag fick kommentaren "värst va glad du är idag då". En glad Erika är nog mycket bättre än en sur och irriterad kan jag i alla fall säga : P

Kanske var just för att jag har varit på så bra humör hela dagen som det inte känns SÅ farligt att sätta sig och plugga. Tänkte börja läsa igenom häftet om våld mot kvinnor, stryka under det viktiga och sedan svara på frågorna om det. Måste även plugga in lite italienska glosor men efter det är jag nog klar för idag. Nu måste jag återgå till pluggandet. Kom på en sak jag ska skriva om sen så ni får vänta och se.
/ Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0