vårväder!

Jag har gått i ett hela dagen. Gjort allt för att inte sitta stilla och inte göra någonting för länge. Mötte Emma strax före elva, vi tog en promenad (i solen) till björnboda, där vi inhandlade fika och lunc htill min far. När vi sedan kom tillabaka hit vid halv tolv tiden var båda hungriga så vi ställe oss och lagade lunch. Stekt bacon, blodpudding och lingonsylt var det som stod på dagens meny! Och Yummi va gott det blev, vi satt ute på baksidan och åt samtidigt som vi njöt av solen, snackade skit, löste sudoku/ordsuduko, korsord och sedan när vi kände att våra hjärnor var lite för ansträngda började vi ta sönder isen på poolen hahahah.

Nu har jag precis duschat och gjort en läskig ansiktsmask. Blir en snabb fika och sedan ska jag sätta larm på mobilen ifall att jag råkar somna. Hörs senare
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0