woops i did it again, i played with your heart, got lost in the game. Oh baby baby!

Vilket minne jag har, jag hade tänkt ut vad jag skulle skriva ett inlägg om tidigare idag och jag var helt säker på att jag hade skrivit det. När jag tittar nu ser jag att jag inte hade skrivit något idag... bra jobbat Erika!

Jag ska fatta mig kort för jag är väldigt trött nu, blev inte så mycket sömn inatt. Halv 12 väcktes jag, men gick inte upp fören 12 idag, en lång frukost och tv stod på schemat och efter det åkte jag en snabbis till gymmet. Sprang tre km (kände mig jätte duktig haha) och ja, det var allt jag hann. Gjorde mig iordning snabbt och stressade iväg för att möta tjejerna hemma hos Jessica där vi skulle fika. Vi satt även och kollade ut ställen dit vi kunde åka i sommar några nätter för att bada, sola och ja umgås. Vi ska bo i tält har vi kommit fram till vilket kan bli spännande haha, nej men det ska nog gå bra. Senare på kvällen blev det middag med familjen och sedan kom Emma, Emma och Jessica hit och tittade på tv och filmer. Mysigt!

Där har ni hela min dag lite snabbt sammanfattad haha. Lovar att försöka skriva bättre imorgon men nu ska jag sova.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0