Än så länge helt underbart

Det har gått ganska många dagar nu sedan jag kom hit upp och än känner jag ingen jätte stor längtan hem. Det är rätt skönt att ta det lugnt, somna hyfsat tidigt och gå upp före klockan tio på morgonen. Kusinerna åkte hem igår så nu är det helt tyst i huset, verkligen helt tyst. Jag gissar att om några dagar kommer jag vara så trött på det här att jag verkligen längtar hem. Jag kommer att sakna känslan av att man praktiskt taget kan göra vad man vill, för att allt finns så nära och jag kommer mest av allt sakna mina älskade vänner. Fast iof vännerna saknar jag redan.

Det enda problemen jag har just nu är att det inte går att ansluta till internet, varför? ja det vet jag inte. Jag vet inte vem som åkte ut i SO YOU THINK YOU CAN DANCE, eftersom vi inte har femman här uppe. Sist men inte minst så har jag massor med myggbett, snyft.

Men ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0