Är du sjuk eller?

Jag hostar, hostar och hostar lite till. Känns som att hela min hals är förstörd efter allt hostande, som att varje gång jag hostar så river någon med ett rivjärn (stavas det så?) i halsen.

(Mitt hår är wavey! vågit? efter en natt med inbakad fläta haha, känner mig som en liten flicka).
Hoppade ganska jätte på direkten ur kläderna och in i mjukisbyxorna och den stora myströjan. Ska göra marknadsföringen som vi har i uppgift till imorgon och sedan får vi se vad som händer, kanske tar en promenad och lyssnar på musik eller något. Hade tänkt åka och simma men hoppade över de för att jag hostade så bip* ähh vem bryr sig, JÄVLA mycket.

Back to pluggandet.
Erika

Kommentarer
Postat av: emmaaaa

sötisnos! vill också att mitt hår ska vara "wavey" haha ;D

Vi borde gå tillsammans någon dag! :D men jag varnar dig... jag är snabb som vinden ;D



ps. känns som att det blir fler och fler a:n i mitt namn.. hmm

2009-08-31 @ 18:55:48
Postat av: emmaaaa

Sötisnos! vill också att mitt hår ska vara "wavey" haha ;D

Vi borde ut och pwerwalka tillsammans nån dag! :D Men inte nu, för det är farligt när man har ont i halsen :O!!!! Och jag varnar dig.. jag är snabb som vinden! ;D

2009-08-31 @ 18:58:36
URL: http://la-princesaa.blogspot.com/
Postat av: Erika

De blir fler å fler a.n men de gör inte så mkt, lite charmigt sådär ;) hahah jag kan göra ditt hår "wavey", så kan vi ta en promenad också, när vi båda e friska. Deal?;)

2009-08-31 @ 18:59:12
Postat av: emmaaaa

HOPPSAN!

de kom aldrig upp så jag fick skriva nya hela tiden.. sen kom alla upp på en gång XD så skyller på din blogg :O

2009-08-31 @ 18:59:36
Postat av: emmaaaaaaaaaaaaaaaaaa

dealdeal ;D

2009-08-31 @ 19:00:19
Postat av: Emma

jag hostar också helt sjukt mycket :( vill bli frisk någon gång!

2009-08-31 @ 19:36:12
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: Erika

sååå jobbigt, jag va frisk.. sen i söndags morse va min hals helt förstörd igen :(

2009-08-31 @ 19:43:56
Postat av: emmaaa

alla hostar XD usch...

erikaaaa, kan du inte ta bort några av mina (likadana) inlägg. för jag verkar efterbliver (A)

2009-08-31 @ 20:26:27
Postat av: Erika

Men du e lite efterbliven ;);) så de passar hahaha. <3

2009-08-31 @ 20:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0