God morgon!

Eller ja, jag vet inte det. Jag hostar konstant och känner mig hel förkyld men jag antar att det betyder att den här dagen bara kan bli bättre? Ska när som helst gå och göra lite frukost tänkte jag, för att sedan kanske gå och titta på friidrott eller kanske blir the bachlorette. Måste ju se vem hon väljer *hihi*. Jaja, här har ni iaf lite bilder...



Visst ser vi ut som systrar? HAHAH. Det har gått några år nu sen vi lärde känna varandra och varken jag eller Issa kan komma på varför hela tiden tror att vi är systrar. Men jag tar det som en komplimang iaf.

/ Erika

Kommentarer
Postat av: is

hihi jag med ;)

2009-08-23 @ 13:36:50
Postat av: Erika

haha, sötnos ;)

2009-08-23 @ 13:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0