ingen är perfekt


Ibland undrar jag vad det är för fel på mig. När det är natt ska man sova och på dagen ska man vara vaken, vad är det som är så svårt att förstå med det? Jag har känt mig lite halv seg hela dagen och sedan på natten och fram tills ja nu så är jag hur pigg som helst.

Det börjar i alla fall bli riktigt ljust ute så snart kan jag gå upp och göra frukost. Ja, mamma och pappa borde ju i alla fall vakna snart eftersom de ska jobba och jag hoppas innerligt att deras väckarklockor ringer klockan 06.00 för jag är riktigt hungrig men kan inte börja rumstrera där ute förens de vaknat. Suck, det är vi sånna tillfällen man vill bo ensam haha. Så att man kan göra vad man vill.

Hmm, vad ska jag hitta på för frukost idag då? Omelett, latte och juice låter fruktansvärt gott. Kanske till och med går något bra program på tv som jag kan roa mig med att titta på samtidigt. Så att det blir lite extra mysigt lixom.

/ Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0